Založ si blog

Čo robí Trumpova ľavá ruka, keď pravá podáva pravú

Keď si Trump s Kimom podávali ruky, ich neverbálna komunikácia a manévrovanie s rukami, by vydali aj na obsiahlu psychologickú štúdiu. Ako sa podáva pravá ruka a čo robí vtedy ľavá ruka, to je celkom zaujímavé pozorovanie.

Aj frazelogické slovníky sa bohato venujú ľudskej ruke. Už je ruka v rukáve, ide mu to od ruky, mávnuť rukou nad niečím. Ruka ruku umýva

Ruku do ohňa za to nedám.

Jeden čihí druhý hota – ale to je už z trošku iného súdka.

A je tu aj známe biblické: Ak ty niekomu pomáhaš, rob to nenápadne; nech tvoja ľavá ruka nevie, čo robí pravá. (Mt. 6,3)

Čo znamenajú tie postoje a pozície rúk?

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:President_Trump_Meets_with_Chairman_Kim_Jong_Un_(48162628746).jpg

Majú ešte Briti dosť idealizmu, aby verili svojej demokracii?

15.12.2019

Keď som bol prvýkrát v Británii, krátko po otvorení hraníc, mal som to staré, známe déjà vu. Toľko som o tej krajine študoval, vedel, že sa mi mnohé jednoducho potvrdilo. Bolo to tam také britské, svojské, neeurópske. Keď som cestoval do UK v nedávnom období, celý imidž tejto krajiny sa preklápal do celkom inej roviny. Možno európskejšej, veď len v Londýne žije [...]

Ani ministerský šofér nemôže lietať ako blázon

14.12.2019

Auto s policajným prezidentom Milanom Lučanským havarovalo v banskobystrickej časti Jakub. Haváriu v aute pre ústavných činiteľov mali aj minister Richter, podpredsedníčka parlamentu Laššáková, Peter Pellegrini, ale ja ďalší vysokí funkcionári. Dobre, že sa im nič vážne nestalo, ale po osobných skúsenostiach so štýlom jazdy týchto šoférov, by som im dožičil [...]

Nebojže sa, červíček Jakub, ja sám ti pomôžem. . .

12.12.2019

prihovára sa Boh hŕstke Izraela v dnešnom liturgickom čítaní. ,,Ja som Pán, tvoj Boh, ktorý ťa drží za ruku a hovorí ti: „Neboj sa, ja ti pomôžem!“ Takto sa Boh skláňal k svojmu vyvolenému Izraelu. Tým dnešným, novým Izraelom sú kresťania. Takto sa tiež prihovára k svojej hŕstke kresťanov. Ku všetkým tým, ktorí vydržali a odolali. Vydržali teror [...]

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 35944x
Priemerná čítanosť článkov: 2247x

Autor blogu

Kategórie