Založ si blog

Cez Advent sa všetko stíši, ešte aj psy brešú menej hlasno

Staré, ľudové úslovie. Očividne však neplatí pre našu politickú scénu.

Predvolebná kampaň na Slovensku prehodila výhybku na prvú signálnu sústavu voliča. Viď – Ficova rómska, Kiskova pozemková, Matovičova a Hlinova chrípková, Harabínova reflektorová.

Všetci chcú tak veľmi povaliť Smer a Fica, a tak veľmi nastoliť slušné, férové, bezkorupčné Slovensko, že sa neštítia ničoho.

Istý tenista sa v horlivom politickom zápale dal zapísať  na kandidátske listiny až dvoch politických strán. Aj forehand, aj backhand.

Len Jožo Pročko sa zatiaľ správa pomerne slušne.

 Cez Advent sa všetko stíši, ešte aj psy brešú menej hlasno.

Tak vravievali naše staré materie. Advent ich približoval k Vianociam, bol to čas na stíšenie, očakávanie, pokánie.

Tí politici by mohli radšej pomôcť Prešovčanom, alebo nakupovať konzoly pre vnúčence.

Aspoň do Vianoc.

Majú ešte Briti dosť idealizmu, aby verili svojej demokracii?

15.12.2019

Keď som bol prvýkrát v Británii, krátko po otvorení hraníc, mal som to staré, známe déjà vu. Toľko som o tej krajine študoval, vedel, že sa mi mnohé jednoducho potvrdilo. Bolo to tam také britské, svojské, neeurópske. Keď som cestoval do UK v nedávnom období, celý imidž tejto krajiny sa preklápal do celkom inej roviny. Možno európskejšej, veď len v Londýne žije [...]

Ani ministerský šofér nemôže lietať ako blázon

14.12.2019

Auto s policajným prezidentom Milanom Lučanským havarovalo v banskobystrickej časti Jakub. Haváriu v aute pre ústavných činiteľov mali aj minister Richter, podpredsedníčka parlamentu Laššáková, Peter Pellegrini, ale ja ďalší vysokí funkcionári. Dobre, že sa im nič vážne nestalo, ale po osobných skúsenostiach so štýlom jazdy týchto šoférov, by som im dožičil [...]

Nebojže sa, červíček Jakub, ja sám ti pomôžem. . .

12.12.2019

prihovára sa Boh hŕstke Izraela v dnešnom liturgickom čítaní. ,,Ja som Pán, tvoj Boh, ktorý ťa drží za ruku a hovorí ti: „Neboj sa, ja ti pomôžem!“ Takto sa Boh skláňal k svojmu vyvolenému Izraelu. Tým dnešným, novým Izraelom sú kresťania. Takto sa tiež prihovára k svojej hŕstke kresťanov. Ku všetkým tým, ktorí vydržali a odolali. Vydržali teror [...]

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 35918x
Priemerná čítanosť článkov: 2245x

Autor blogu

Kategórie