Založ si blog

Au revoir, Jean-Claude! A na zdravie

Od zajtra bude oficiálne na čele Európskej komisie Ursula von der Leyenová, ktorá nahradí dosluhujúceho Jeana-Claudea Junckera. Starého známeho, Jeana-Claudea.

Muža, ktorý sa zo svojej pozície netajil, že ho až tak veľmi netrápia postoje jednotlivých štátov. EU bola pre neho karavána, ktorá si aj tak pôjde ďalej svojou cestou.

Ale bol to aj taký bruselský beťár. Vedel si schuti zafajčiť, poštrngať a  vyobjímať všetkých dookola. Vytrvalo bojoval proti nudnosti tohto prostredia, definovaného naškrobenými, sivooblečenými reprezentantmi a vykostýmovanými reprezentantkami.

Aj na tomto videu, v dobrej nálade, vyobjímal, vybozkával všetkých predstaviteľov jednotlivých štátov. A mužským účastníkom samitu aj priateľsky capol takú malú, otcovskú facku.

Tomu Orbánovi, myslím,  celkom riadne struhol.

Tak teda au revoir, Jean-Claude. A na zdravie. A ak môžeme prispieť aj my Slováci, takou našou skúsenosťami overenou, folklórnou radou:

Na zdravie, ale s mierou.

Majú ešte Briti dosť idealizmu, aby verili svojej demokracii?

15.12.2019

Keď som bol prvýkrát v Británii, krátko po otvorení hraníc, mal som to staré, známe déjà vu. Toľko som o tej krajine študoval, vedel, že sa mi mnohé jednoducho potvrdilo. Bolo to tam také britské, svojské, neeurópske. Keď som cestoval do UK v nedávnom období, celý imidž tejto krajiny sa preklápal do celkom inej roviny. Možno európskejšej, veď len v Londýne žije [...]

Ani ministerský šofér nemôže lietať ako blázon

14.12.2019

Auto s policajným prezidentom Milanom Lučanským havarovalo v banskobystrickej časti Jakub. Haváriu v aute pre ústavných činiteľov mali aj minister Richter, podpredsedníčka parlamentu Laššáková, Peter Pellegrini, ale ja ďalší vysokí funkcionári. Dobre, že sa im nič vážne nestalo, ale po osobných skúsenostiach so štýlom jazdy týchto šoférov, by som im dožičil [...]

Nebojže sa, červíček Jakub, ja sám ti pomôžem. . .

12.12.2019

prihovára sa Boh hŕstke Izraela v dnešnom liturgickom čítaní. ,,Ja som Pán, tvoj Boh, ktorý ťa drží za ruku a hovorí ti: „Neboj sa, ja ti pomôžem!“ Takto sa Boh skláňal k svojmu vyvolenému Izraelu. Tým dnešným, novým Izraelom sú kresťania. Takto sa tiež prihovára k svojej hŕstke kresťanov. Ku všetkým tým, ktorí vydržali a odolali. Vydržali teror [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 35949x
Priemerná čítanosť článkov: 2247x

Autor blogu

Kategórie