Založ si blog

Corbyn antisemita, Johnson islamofób, a. . .

Brexitové ,,goat rodeo“ naberá najvyššie obrátky. Vyťahujú sa tie najkalibrovanejšie nálepky. Označiť niekoho za islamofóba, za antisemitu, znamená v britskom politickom ringu nasadiť si na boxerské rukavice kovovú výstuž.

Na Slovensku najlepšie zaberá nálepka fašistu, rasistu, alebo úchyláka.

Keď sa už všetci pekne onálepkujú, zostanú nám len progresívni a pravoverní zelení, so svetlou, svetlozelenou budúcnosťou.

Na rakúskych diaľniciach už druhý rok testovali 140 km za hodinu, niekde medzi Linzom a St. Poltenom. Celkom dobre sa tam jazdilo. O 50 percent sa znížila nehodovosť. O 50! Ale proti stabilnej 140tke na tomto úseku sú zelení. So stále silnejšou lobby v Bruseli.

Holanďania pred niekoľkými dňami znížili rýchlosť na diaľniciach zo 130 km/h na 100, tiež v záujme čistejšieho vzduchu. Stovka na diaľnici, neskúšal som ani nebudem, ale to sa už snáď dá aj esemeskovať a pozerať video (myslím v tých kolónach).  Premiér Mark Rutte sa na margo zníženia limitu vyjadril pomerne zvláštne: „Ide o idiotské opatrenie, nikto ho nepovažuje za príjemné, no ide zároveň o vyššie záujmy,“ skonštatoval. Vyššie znamená zelené.

Naozaj nie je pekné byť antisemita, islamofób, fašista, ani všetko to ostatné.

Ale zase, idiot?

Majú ešte Briti dosť idealizmu, aby verili svojej demokracii?

15.12.2019

Keď som bol prvýkrát v Británii, krátko po otvorení hraníc, mal som to staré, známe déjà vu. Toľko som o tej krajine študoval, vedel, že sa mi mnohé jednoducho potvrdilo. Bolo to tam také britské, svojské, neeurópske. Keď som cestoval do UK v nedávnom období, celý imidž tejto krajiny sa preklápal do celkom inej roviny. Možno európskejšej, veď len v Londýne žije [...]

Ani ministerský šofér nemôže lietať ako blázon

14.12.2019

Auto s policajným prezidentom Milanom Lučanským havarovalo v banskobystrickej časti Jakub. Haváriu v aute pre ústavných činiteľov mali aj minister Richter, podpredsedníčka parlamentu Laššáková, Peter Pellegrini, ale ja ďalší vysokí funkcionári. Dobre, že sa im nič vážne nestalo, ale po osobných skúsenostiach so štýlom jazdy týchto šoférov, by som im dožičil [...]

Nebojže sa, červíček Jakub, ja sám ti pomôžem. . .

12.12.2019

prihovára sa Boh hŕstke Izraela v dnešnom liturgickom čítaní. ,,Ja som Pán, tvoj Boh, ktorý ťa drží za ruku a hovorí ti: „Neboj sa, ja ti pomôžem!“ Takto sa Boh skláňal k svojmu vyvolenému Izraelu. Tým dnešným, novým Izraelom sú kresťania. Takto sa tiež prihovára k svojej hŕstke kresťanov. Ku všetkým tým, ktorí vydržali a odolali. Vydržali teror [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 35932x
Priemerná čítanosť článkov: 2246x

Autor blogu

Kategórie