Neveril som, že sa raz na Pravde stretnem s takýmito diškurzom a naratívom. Počúval som tento rozhovor:
Kredit: politický analytik Ján Baránek,
Kredit: marketingový odborník Michal Ruttkay.
dnes už žiadna kampaň neprináša hlboké, sofistikované úvahy,
všeobecnou digitalizáciou sa spoločnosť mení a osprostieva, nemyslí sa to ako nadávka, je to skutočnosť, podložená výskumami,
tí marketíry, ako keby sa tomu osprostievaniu spoločnosti prispôsobovali,
trojstranový text je ľuďom dlhý na čítanie,
ľudia sa zinstagramovateli,
najefektívnejšie spoty sú šesťsekudnové,
spoločnosť osprostieva, je o tom veľa literatúry,
máme tu absolútny pretlak informácií, na ktorý vôbec nie sme evolučne vybavení,
sme analógové bytosti, a zrazu sme sa ocitli v digitálnom svete,
fotografia modrej oblohy má rádovo n-násobne viac informácií ako renesančný obraz.
Zajtra odstavím počítač, idem na chatu, do neskutočnej slovenskej prírody, a teším sa na modrú oblohu, ktorá hýri nielen neskutočným množstvom informácií, ale aj krásou nevídanou.